Přihlaš se k odběru novinek a dostaneš od nás 100,- kč na svoji první objednávku!
V této sekci jsou uvedeny odpovědi na nejčastěji se objevující dotazy:
Mám strach z nákupu po internetu - mohu si někde ověřit spolehlivost vašeho eshopu TIMEFASHION.CZ?
Ano, v dnešní době podvodníků atd. je toto velice důležité a my tuto možnost nabízíme jednak na našem FACEBOOKU Time Fashion shop https://www.facebook.com/pages/Time-Fashion-shop/540064862707124 nebo na našem prodejním portále na Mimibazar.cz http://www.mimibazar.cz/hodnoceni.php?user=129448, kde máme více než 1800 kladných a pozivních komentářů od spokojených zákazníků.
Jakou vybrat velikost, když uvádíte UNIVERZÁLNÍ?
VELIKOSTI - Velikost ONE - UNIVERZÁLNÍ - vhodné S/M/L = toto v překladu znamená, že daný kus zboží je pouze v jedné univerzální velikosti a nemůžete požadovat míry k velikostem S a M a L. Toto se týká cca 95% zboží v naší nabídce a denně jsou dotazy zda máme S nebo L nebo M. Vše se snažíme přeměřovat a jsou uvedeny u jednotlivého zboží informativní rozměry. Popř. je možné poslat nám vzkaz s určitým zbožím, které Vás zajímá a požádat o doplnění rozměrů, pokud Vám nestačí ty co jsou uvedené.
Zasíláte objednané zboží na DOBÍRKU?
NE. V současné době na dobírku nezasíláme.
Kdy mi bude objednané zboží doručeno?
99% vystaveného zboží je SKLADEM !!! Tzn. IHNED K ODESLÁNÍ -tudíž - pokud učiníte objednávku - zboží zaplatíte - můžete mít cca do 2 dnů zboží u sebe doma.
Kdy mi budou zaslány podklady k platbě po vybrání platby předem na účet?
Vše vyřizujeme denně, ale opět z 99% v pracovní době PO - PÁ od 9h. -17h. - odpovídáme zpravidla obratem, pokud je víkend, svátky atd.tak to 48h! Pokud Vám email nepřijde neváhejte nás opět kontaktovat emailem objednavky@timefashion.cz nebo telefonicky +420774 537 455
Mohu zakoupené zboží vrátit?
Ano, máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od přijetí zásilky. Je nutné nás o tom informovat formulářem na našich stránkách - http://www.timefashion.cz/timefashion/5-VRACENI-ZBOZI. Dále zboží zaslat korespondenčně, a to na adresu Módní butik TIMEFASHION.cz, Husovo nám. 39/26, 266 01 Beroun - NIKOLIV NA ADRESU SÍDLA V KR. DVOŘE - tam nebudou zásilky přejímány!!! VŽDY nás předem před odesláním kontaktovat vyplněním formuláře, emailem nebo telefonicky !!! Zboží musí být NENOŠENÉ, NEPOŠKOZENÉ, NENAPARFÉMOVANÉ, S KOMPLETNÍ DOKUMENTACÍ, ČISTÉ, S VISAČKAMI, VČ. ORIGINÁLNÍHO OBALU, VE STAVU A HODNOTĚ, V JAKÉM ZBOŽÍ PŘEVZAL. Nezašlete nám vrácené zboží včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy. Celé vrácení bude vyřízeno ve lhůtě 14cti dnů od převzetí balíčku společností TIMEFASHION.cz - prosím tuto zákonem danou lhůtu respektujte - stejně jako my repektujeme vaši zakonem danou lhůtu na vrácení zboží - několik emailů a vzkazů denně lhůtu pro vrácení platby neurychlý - naopak vyřizování zbytečných vzkazů ji protáhne.
Možnost vrátit zboží máte i osobně v obou z našich butiků, kde bude zboží přijato a bude Vám vydáno potvrzení o přijetí. Platba Vám bude vrácena stejným způsobem jako byla provedena - platbou na účet do 14cti dnů. Není možné požadovat vrácení v hotovosti na místě v butiku.
Mohu zakoupené zboží vyměnit?
Ano, je to možné. Kontaktute nás emailem nebo telefonicky a domluvíme se na postupu a rezervaci nového zboží. Výměny vyřizujeme opět ve lhůtě 14 dnů od přijetí zásilky. Je účtováno i nové poštovné, protože v minulých letech tato možnost byla zákazníky zneužívána a opětovné výměny nebylo možné hradit z našich prostředků. Možnost výměny máte i přímo v našich buticích.
Je možné si zboží osobně vyzvednout a vyzkoušet?
Ano, zboží je možné si objednat zde v eshopu a vyzkoušet a zaplatit v našem kamenném Módním butiku TIMEFASHION.cz, Husovo nám. 39/26 (vchod z Biřické ul.), Beroun nebo v Módním butiku Exclusive, ul. Česká 51/13, Beroun - upozorňujeme, že nepřijímáme platební karty.
Jaká je otevírací doba eshopu?
Otevírací doba je 24hod. denně, kdy můžete prohlížet a objednávat zde na eshopu www.TIMEFASHION.cz. Pouze dotazy, podklady k platbě, tel. dotazy, tel. objednávky atd. vyřizujeme pouze v prac. době PONDĚLÍ až PÁTEK od 9hod. - 17hod.
Nemohu se Vám dovolat na uvedený telefon?
Pokud se nemůžete dovolat na uvedené tel. číslo +420 774 537 455 - je možné, že voláte mimo pracovní dobu (PO - PÁ od 12hod. -17hod.), nemáme signál, telefon může být vybitý popř. není možnost hovor přijmout, protože fotíme nové zboží, jsme na poště, balíme atd. - zkuste prosím zavolat později popř. budete námi kontaktováni v nejbližší možnou dobu, kdy nepřijatý hovor zjistíme. Určitě to není schválně a není naším cílem hovory nebrat, ale vždy to třeba není možné, za což se omlouváme. Pokud je něco velice naléhavého, neodkladného, stížnost na pracovníka, nespokojenost apod. - kontaktujte přímo odpovědnou osobu E. Cháňovou na tel. +420 774 53 74 55.
Děkujeme za pozornost a pokud je něco dalšího na co se chcete zeptat - využijte náš email nebo telefon a vše rádi zodpovíme
Přejeme příjemné nakupování :-)
Eliška